قاطی کن خجالت نکش!
هویجوری!
هویجوری بخندیم!
نگارش در تاريخ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, توسط مبینا

سعی کنید رنگ ها را بگویید ؛ بدون این که کلمه ها را بخوانید :

  سبز   زرد    قهوای   صورتی   آبــی    سبز     زرد

    قرمز    سفید     قرمز     سفید      آبی      نارنجی 

    مشکی    زرد    سبز     بنفش      قرمز     مشکی

قاطی کردید ! عیبی ندارد . 

به خاطر این است که سمت راست مغز سعی می کند رنگ را ببیند و سمت چپ مغز اصرار به خواندن کلمه ها را دارد و این طوری قاطی می کند !!! 

جالب است ، نه ؟

با تشکر از خودم مبیناجون

 



نظرات شما عزیزان:

صابر
ساعت9:02---12 آبان 1391
اصلنم، اینجوری نیست

به این که شما عاشقمونید


raha one
ساعت13:43---20 مهر 1391
سلام
واقعا وبلاگت جالبه
عجب قالبی
بگو با چه عنوانی تو رو لینک کنم؟؟؟؟؟


vahab
ساعت10:45---20 مهر 1391
سلام وب خیلی قشنگی داری دوس دارم تبادل لینک کنیم اگه خواستی منو با عنوان ستاره مشرقی پیوند بزن وقتی پیوند زدی به منم بگو پیوند کنم وبلاگت رو.اینم ادرس وبلاگ من http://vahab-amani.loxblog.com/p.php?page=0
فقط هروقت پیام دادی ادرس وبلاگت رو حتما بنویس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: